SSA Årsmöte 2020

SSA Årsmöte 2020  Östersund

Jemtlands Radioamatörer inbjuder till SSA Årsmöteshelg

24 – 26 april, 2020

START    PLATS    BOENDE    PROGRAM   BANKETT   MEDFÖLJANDE  UTSTÄLLARE    SPONSORER

Östersund, 13 mars - 2020

Årsmötes helgen inställd

Föreningen SSA, Sveriges Sändareamatörers årsmöte som skulle hållits i Östersund och arrangerats av Jemtlands Radioamatörer, SK3JR, den 24–26 april på Folkets Hus i Östersund har ställts in tillsvidare. Detta efter beslut av SSA:s styrelse med hänvisning till den pågående spridningen av Coronavirus.

Läs mer här; https://www.ssa.se/arsmotet-installt/

Med hänvisning till detta har arrangörskommittén inget annat val än att ställa in alla planerade aktiviteter under hela årsmöteshelgen. Vi ser fram emot att situationen förbättras och att vi återigen kan få förtroendet att genomföra de långt gångna planerna på en trivsam helg med föredrag, utställningar, bankett och årsmöte.

I den mån ni har gjort eventuella bokningar och inbetalningar för bankett så kommer vi att via mail kontakta Er för att administrera återbetalning. Om ni inte mottagit mail om detta inom kort så ber vi er skicka ett mail till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. så undersöker vi saken.

Se också över era eventuella boendebokningar, hotell, camping, etc. Detta då vi i arrangörskommittén inte har möjlighet att administrera avbokning av dessa.

Vi beklagar än en gång det besvär detta kan orsaka er, beklagar att vi inte får möjligheten att träffas enligt plan, men hoppas på er förståelse för beslutet i det läge som råder.

73 de arrangörskommittén genom SM3PXO Petter - Årsmötes General

Jemtlands Radioamatörer aktiverar signalen SE20SSA